2012. január 24., kedd

Linder Pimp

Norbi barátom nemrég hozott egy Linder bicskát, nem volt elégedett a markolat anyagával és mintázatával. Egy elegánsabb kést szeretett volna, modern és hagyományos anyagok felhasználásával. Amikor a biscka hozzám került, így nézett ki :
Az eredeti markolat "bakni" része, fekete micartából, a hátsó traktust pedig valamilyen (számomra ismeretlen) rétegezett fából készítette a gyár. Ezzel a markolattal (a hullámos minta ellenére is) kicsit "szürkének", lehangolónak nézett ki. Ezt kellett megváltoztatnom, úgy hogy elegánsabb és egyben vidámabbnak nézzen ki.
  A fekete micartát szénszálas carbonra cseréltem le, a rétegezett fa pedig agancsnak adta át a helyét. Az eredeti bakni-markolat arányt egyharmad-kétharmad arányra cseréltem. A markolat alkatrészeit az eredeti csavarokkal rögzítettem, majd egybecsiszoltam és végül políroztam a kész markolatot. Képek itt.