2011. december 1., csütörtök

Skinner Wolf 2.

Anno valamikor régen...tavaly szeptemberben készítettem az első késem amit nyúzókésnek szántam, ezt. A napokban megkértek, hogy készítsem el újból ezt a késecskét. Ugyan úgy mint anno, pengeanyagnak most is cirkulalapot használtam, azzal a különbséggel, hogy a mostani penge 3,5mm vastag. A markolat ugyanúgy, mint az elsőnél, selyem akácból van,amit igyekeztem olyan színre pácolni mint az elődjét. A penge vastagságán kívül , van még egy két apróbb különbség (pl.: szegecsek..) , de lényegében elkészítettem ugyan azt a kést megint. szerencsémre a farkas lábnyomról készítettem sablont, így erre a késre is ugyanolyan mintát tudtam savazni. Sajnos még csak ez az egy kép van róla és ez sem a megszokott minőségű, de ha az idő engedi, a hétvégén készítek róla jobbakat a szabadban. Remélem azon majd jobban látni a különbségeket, amiket én az elmúlt egy év alatt szerzett tapasztalatoknak tudok be. Már csak Csabinak kell egy jó kis tokot készíteni hozzá és teljes lesz a kép. Képek itt.