2010. szeptember 2., csütörtök

Skinner Wolf az első nyúzó(m)

Kezdődik a vadász szezon, ezen felbuzdulva elhatároztam, hogy kipróbálom magam a vadászkések készítésének világában. Egy vadász ismerősömmel beszélgettünk a napokban a késekről (mimásról beszélhettünk volna) , mutattam neki párat a késeim közül. Megkért hogy tervezzek neki egy nyúzó kést, terveztem, rajzoltam, és úgy megtetszett a tervem , hogy elkészítettem a Nyúzót még mielött megmutattam volna a vadász ismerősömnek. A penge anyaga az álltalam kedvelt HSS fűrészkorong, a nyél anyaga selyem akác, szerettem volna minél "vadászosabb" külsőbe bújtatni az első nyúzóm, ezért stilizált farkas nyomot savaztam a pengébe. Nyúzásra még nem használtam, de nagyon kézbeillő, és a rövid nyél többféle fogást tesz lehetővé, remélem alkalmas lesz a feledatra. Képekitt.