2011. augusztus 27., szombat

Steal Fighter

Megint itt a hétvége és megint itt egy kovácsolt kés :) Az utolsó egy-két késemtől eltérően, ez most a taktikai kések sorát hivatott bővíteni. A penge anyagának most is laprugót használtam , viszont most csiszolással eltüntettem a kovácsolás nyomait, hogy savazással egységes szürke bevonatot kapjak. A penge méretei : teljes hossz 24.5cm, a penge a markolatig 12,5cm  , penge vastagság 4.8mm. A markolat anyagának mindenkép valami  "mű"anyagot szerettem volna használni, ezért házilag készítettem mikarta paneleket hozzá. A mikarta ugyebár valamilyen hordozóanyagból (űvegszál-vászon-karbonszövet-stb..) és kitöltőanyagból (legtöbbször epoxigyanta) áll, az általam kreált "házimikarta" hordozóanyaga katonai álcaháló , a kitöltőanyag pedig epoxigyanta. Az álcahálónak hála nagyon egyedi és érdekes mintázatú anyagot sikerült készítenem, nagyon szépen látszódik benne a háló mintázata. Az elkészült paneleket szokásomtól eltérően most a ragasztót félretéve "csak" 4 csőszegeccsel rögzítettem a markolatot. Képek itt.