2011. július 7., csütörtök

Golok a Gyilok...

Gyilok... azt hiszem ez a legmegfelelőbb megnevezés erre a fa markolatú fémre:) Egy olyan halefot akartam készíteni, ami igazi "zombi killer" kinézettel rendelkezik. A cirkula lapból készült pengét koponyákkal "díszítettem" (mint a Skull Opener-en) , a markolatot meg igyekeztem annyira megöregíteni, hogy olyan kinézete legyen mintha sok-sok éve használnák. Markolatot Ayouse-ból csináltam, amely  egy igen erőteljes drótkefés kezelésen esett át.... ennek a végeredmélye egy erősen stuktúrált felület lett, ami csúszásmentes fogást biztosít és extra kinézetet kölcsönöz a fának. Ezután a markolatot sötétre pácoltam és méhviasszal eresztettem be. A markolatot és a pengét uverapid és rozsdamentes szegecsek rögzítik egymáshoz. Díszítés gyanánt a markolatot két helyen régi zsinórral (a padláson találtam, évek óta ott lehetett már ) tekertem be ( mintha ez is a markolat rögzítésében segítene) és ezt is méhviaszoztam. Végezetül markolatzsinnór gyanánt ugyanebből a régi madzagból "csúklószíjat" fontam és két őzbak agancs végével dekoráltam. Képek itt.

2011.07.18 : Végre van már tokja is a Goloknak, már nem fázik :) 
   Elkészült a gyilokhoz a tok is, hiszen így teljes a kép. A tokot, úgy mint a markolatot ayouse-ból csináltam, pácoltam és erősen stuktúráltam drótkefével, hogy még jobban passzoljon a késhez két helyen zsinórral tekertem be. Ebből a zsinórból alakítottam ki a hordáshoz szükséges bújtatókat is (háton való hordhatóság volt a kérés). Képeket a "Képek itt" alatt találtok.