2011. március 16., szerda

7x64

Ez a kis kés a második a négy félkész 440 C pengéből, amit befejeztem a négynapos hétvégén. Ez egy olyan késecske ami bármikor , bárhol nálunk lehet, mert a pengeméret (igaz csak egy miliméterrel) alatta van a nyolc centiméternek. Jellegét tekintve a vadászkés kategóriába sorolnám, abból is a kissebb nyúzók népes táborát hivatott bővíteni. Na most a szokásos felsorolás : pengeanyag 440c, a bakni alumínium 2db három szálból sodrott vörösréz szegeccsel. A nyél anyaga cseresznyefa , 4db 2mm-es réz szegeccsel és egy réz csőszegeccsel a csuklószíjnak. Díszítés gyanánt két 7x64-es golyós lőszer hüvelyének levágtam az ütőszeg felöli végét és ezt ültettem bele a nyélbe mind a két oldalra. Úgy mint az Akácos késnél ennek sem én terveztem az alakját ( a markolaton azért alakítottam kicsit), most is "csak" a befejező munkák jutottak nekem, de minden munkafolyamatot nagyon élveztem , sok új tapasztalatot szereztem és nekem ez a legfontosabb. Képek itt.