2011. január 30., vasárnap

Kezes Rezes

Szép napsütéses volt a hétvége, ezt kihasználva rendet raktam és takarítgattam a műhelyben. Pakolgatás közben több maradék anyag is a kezem ügyébe került, ezekből alkottam meg ezt a kis kést. Valami egyszerű, de mégis látványos dolgot akartam csinálni, egyszerű formályú penge és hasonlóan kommersz vonalakkal bíró nyél kombinációját. A penge egy kis darab körfűrészkorong  maradéka, melyet kicsit "skandinávosra" próbáltam kialakítani, pluszként egy kis savazást is megeresztettem rajta( nehogy hiányolja valaki :). A nyelet két pácolt cseresznyelap közé ragasztott kereszt-szálas mahagóni alkotja, melyet némi rézfonat díszit. A vörösréz díszítést egyszerübb volt kitalálnom  mint megvalósítanom, és nem is lett teljesen olyan mint amilyenre szerettem volna megcsinálni, de elsőre így sikerült és én elégedett vagyok vele :) Képek itt.