2011. október 17., hétfő

Fusion Ranger

Itt a harmadik most készült kés (csak hogy legyen olvasnivaló :) . Ez  igazából egy öszvér, szebben és divatosabban fogalmazva egy Fúzió. Aki figyelmesebben megnézi, rájön, hogy két nemrég készített késem vonalai keverednek benne.  A Ranger (mert hát így neveztem el :)  a pengeformát a Steal F. II.-től örökölte, míg a markolat kontúrja a Bamboo Hatchet-tel megegyező alakkal büszkélkedhet. Hogy miért gyúrtam össze ezt a két teljesen különböző kést... jó kérdés , láttam benne fantáziát.
    A pengén annyi változtatást eszközöltem csak , hogy a leélezés vonalát feljebb vittem, így kisebb az élszög , ennek köszönhetően javult a vágóképesség, plusz hosszabban és más kialakításban készítettem el az ujjtámaszt.
  A markolat csak a felhasznált anyagok tekintetében változott, A panelek fa részét padouk-ból készítettem (köszönhetően Csabinak és az Ő íjjász ismerősének) , míg a "bakni" a Trapper átalakításából megmaradt farmer micartából készült. A baknit és a padouk paneleket ragasztóval (uverapid) és réz szegecsekkel erősítettem a pengéhez, majd a pengét savval mattítottam kicsit.
   Összességében egy kézreálló és azt hiszem igen dekoratív kés született ebből a "fúzióból",amivel én személy szerint igen elégedett vagyok. A hétvégén majd kiderül milyen a gyakorlatban, mivel tesztnek szeretném alávetni a másik két újonnan elkészült társával együtt. Képek itt.