2011. május 28., szombat

Black Ork Attack

Ezt a "szörnyszülöttet" már régen  terveztem, már jóideje a műhely falán díszelgett a rajza. De ma (hála az esőnek) aktív műhelymunkával töltöttem a délelöttöt és megszületett  a Black Attack taktikai agymenésem. Ezt amolyan taktikai késnek terveztem, a pengét (megint: :) cirkula lapból vágtam ki . Egyenes levezető éllet, hamis fokéllet és a pengeháton egy fűrészre hasonlító zsínór vágót alakítottam ki. Taktikai kés révén első körben az egész pengét savval mattítottam , majd a  másodszori maratással egy foltos felületet hoztam létre. A markolat panelekhez a Zear-hoz készített karbon maradékát használtam fel, de most 2mm vastag fekete fiberrel kombinálva került a pengére, a pengéhez a paneleket rozsdamentes süllyesztett csavarok rögzítik. A markolat felső részén újtámasz, az elején és a végén furatokat készítettem a markolatzsinór számára.Az egyenes vonalú markolatot reszelővel tettem csúszásmentessé, ami igen stabil fogást bítosít , az újtámasz pedig segít a jó irányíthatóságban. Összeségében azt hiszem egy jófogású és használható kést sikerült kreálnom, ami egy taktikai kés kinézetét viseli magán. Képek itt.