2011. április 6., szerda

Hunter with dog

Hetekkel ezelött elkezdtem tervezgetni egy testesebb nyúzó-zsigerelő kést, egy olyat ami elég széles pengével bír ahoz, hogy egy nagyobb maratott minta elfér rajta. Mivel a marás a nem rozsdamentes pengén mutat igazán jól,alapanyagnak megint a nagy cirkula lapot választottam. A bakni rozsdamentes acélból készült, amibe mind a két oldalra egy-egy nagygolyós vadászlőszer levágott hüvelyét ültettem bele, szigorúan dekorációs céllal :). A nyél anyagnak a"csomoros" akácra esett a választásom, az egyedi mintázata miatt, a rögzítését a jól bevált réz szegecsekre és eporapidra bíztam. A pengére vadászos-kutyás mintát marattam, aminek a kirajzolásával és kimaszkolásával hosszú órákat töltöttem, de azt hiszem megérte a "szemmeresztgetést", mert a minta mindenér kárpótolt. Már csak egy jó tok kell hozzá, mert rájöttem, hogy akár milyen klassz kést is csinálok, az csak a hozzá illő tokkal alkot igazi egységet,de ez már Csabi feladata lesz. Képek itt.


 És elkészült a tok is ,azt hiszem Csabi megint  remek és igazán a késhez illő tokot alkotott. A tokról készített képek itt találhatók.