2011. április 3., vasárnap

Buschkraftos

Most egy igazi "örömkést" csináltam, kizárólag saját szórakoztatásomra. Mellőztem minden különösebb tervezést, kézbe vettem az alapanyagot és már neki is láttam a "munkának" ami számomra felért egy welness hétvégével :) Egy nagyon egyszerű formát láttam az" anyagban", valami olyat akartam csinálni, ami funkcionális de mégis tetszetős. Így született meg ez a "buschkraftos" kés, a teljes hossza 26cm, ebből a penge 11.6cm. A pengét a jó öreg 3.5mm vastag körfűrész korong adta, amit szálcsiszoltam és savval mattítottam. A nyél anyaga szilvafa , olajozva és lakkozva, a nyélbe két szegecs került, egy viszonylag nagy (16mm-es) réz csőszegecs a csuklószíjnak és egy hat szálból sodrott tömör, ami virágmintát formáz. Nemrég a "Savas vas"-hoz készítettem egy logó beütő  szerszámocskát, amivel azóta minden létező dologba bőszen ütögetem a logómat, ezt használtam most is  és a nyélbe ütöttem bele a Zé :) betüt. Képek itt.