2011. november 1., kedd

Pentium reloaded

Tudjátok, hogy szeretek kísérletezni és új anyagokat kipróbálni (kitalálni) . Ez történt most is, valami "háj-tek" markolatanyagot akartam készíteni. A padláson akadtam rá az alapanyagra, egy pentium 1-s alaplapra és mivel az alaplap anyaga bakelit (ami lényegében micarta) , gondoltam egy próbát megér hátha jó lesz markolatanyagnak. Az előkészítéssel elég sokáig elbabráltam mire minden beforrasztott kütyüt lepucoltam az alaplapról. A panelekhez mind a két oldalon 4 réteg alaplapot használtam, ezeket uverapiddal ragasztottam össze és jól összeszorítottam a száradás alatt. A markolat felületi kialakításáról semmi tervem nem volt, csiszolás közben jött a forma. A pengét most is rugóacélból készítettem,  a teljes hossza 22.5cm ebből a markolat 12cm. Sajnos a süllyesztett csavarjaim elfogytak, ezért a mostani ideigleneseket majd kicserélem.
Képek itt.